Programul descrie procesul prin care un nou angajat acumulează informaţiile, skills-urile şi comportamentele necesare pentru a performa la noul loc de muncă, devenind productiv într-un termen scurt
Un curs esenţial despre abilitățile pe care le folosim în fiecare zi când comunicăm și interacționăm cu alte persoane, atât individual cât și în grupuri
Cum să îti creşti încrederea în propria ta judecată şi în deciziile pe care le iei in postura de manager pentru prima dată, să înveți să accepţi greșeli și să treci la noi inițiative
Un instrument de autocunoaştere a ancorelor motivaţionale şi a felului în care acestea influenţează comportamentul. Rezultat: o mai bună gestiune a relaţiilor şi a conflictelor
Un curs despre tehnici şi instrumente eficiente, personalizabile, de planificare a timpului în beneficiul individual și al organizațiilor.
Cu totii vindem ceva, indiferent de rolul din organizaţie. Întregul “echipament” de vânzator este pus la dispoziţia participanţilor în acest workshop interactiv